STÁHNĚTE SI ZDARMA KATALOG PRODUKTŮ

Muž, který se zamiloval do kosmetiky

Možná si říkáte co je to za nesmysl. Možná přemýšlíte o mé orientaci. A možná máte ve svém okolí někoho, kdo je na tom stejně jako já. O čem mluvím?

Muž, který se zamiloval do kosmetiky

Neblázni!

Asi to znáte. Ráno budík, rychlá koupelna, možná snídaně (podle toho jak se mi podaří vyhrabat se z postele) a pak sprintem do práce. V práci si ti šťastnější z nás dají rychlé kafe nebo čaj a už už běžíme předvádět výkony a tvořit hodnoty pro našeho výplatodárce.

Po skončení pracovní doby odpíchneme a letíme pro naše ratolesti do školky či školy a pak hurá domů řešit povinnosti. Tím myslím třeba úklid kuchyně, která vypadá jako po výbuchu jaderného reaktoru.

Hledám, hledáš, najdeme…

Když jsem byl ještě student vysoké školy, přivydělával jsem si různými brigádami, ať to byl prodej suvenýrů ve stánku na jarmarcích, nebo obsluha CNC soustruhu. Těch prací bylo mnoho, ale ten jeden zásadní zlom přišel v době, kdy jsem to rozhodně nečekal.

Jednoho krásného dne mně oslovila paní s nabídkou, že mi ukáže kosmetiku, která je vyráběna podle receptů tibetských mnichů. Neměl jsem šajnu co to může být, ale chtěl jsem paní získat a proto jsem kývl.

Pozval jsem ji rovnou do kosmetického studia mé maminky. Když už bude prezentovat kosmetiku, ať je u toho odborník.

Marta přijela se dvěma obřími cestovními kufry. Měla připravenou pěknou prezentaci – wellness ošetření rukou!

,,Ono to fakt funguje, mami!“

A tady to vše vlastně začalo. Naše ruce byly jako z reklamy na hedvábně jemné prádlo. Úžasné! A velmi příjemné.

Maminka, jako profesionál, zařadila tyto produkty do svého běžného ošetření a zkoumala reakce svých zákazníků. Výsledek? Do půl roku vyměnila všechny své dosavadní přípravky za přípravky této dámy! Zbláznila se? Ne!

Zákaznice samy chodily a říkaly ,,dejte mi prosím zase to samé co minule. To bylo tak fantastické.“ Pak začaly chodit s tím, že si to chtějí koupit domů a taky pro deset kamarádek a.. a… najednou z toho byl dobrý byznys.

Chytni příležitost za pačesy!

V tu chvíli to začalo opravdu zajímat mě. Kosmetika, která je tu nová a lidé po ní šílí? To by mohlo být lepší než finanční poradenství. Začal jsem se o to zajímat více.

V první řadě jsem zjistil, že se tato kosmetika jmenuje TianDe. Pak jsem zjistil, že pochází z Číny a že její výrobky jsou vyráběny podle 5000 let starých receptur tibetských mnichů.

Nakoupil jsem si pár přípravků a vyrazil jsem pro reakce okolního světa. Nejprve bylo mé okolí skeptické – chlap s kosmetikou? Ale když jsem předvedl vše, co jsem měl v tašce, všichni rýpalové utichli a najednou se i oni začali zajímat o to, kde k takovým věcem lze přijít a co že to vlastně je.

A co bude dál?

Dnes vytvářím Klub TianDe pro lidi, jako jsem byl já sám. Předávám v něm zkušenosti, rady a návody, které mně tenkrát chyběly. Učím, jak o sebe pečovat s láskou a  nebo jak získat finanční svobodu.

 

Ještě perlička…

Jste muž? Zkoušel jste někdy dámské vložky? Nebo jste žena a chcete vědět, jak se muž přitom cítí?

Přečtěte si o téhle zkušenosti v mém dalším článku ,,Kdo mi bere vložky?!“

Jan Krejčí
Jmenuji se Jan Krejčí a tvořím pro Vás. Tento blog píšu, abych předal své zkušenosti a ukázal Vám, že existují i jiné možnosti. Možnosti, kdy děláte to, co Vás baví, pomáháte druhým a zároveň vyděláváte. Přidejte se ke mně v Klubu TianDe.

STÁHNĚTE SI KATALOG PRODUKTŮ ZDARMA

Zadejte email kam mám katalog poslat

Stisknutím tlačítka "souhlasím...", souhlasíte s tím, že vám pošlu na vložený email katalog produktů TianDe a dále vám budu posílat jen emaily se stejnou nebo příbuznou tématikou - tedy zajímavým obsahem z oblasti TianDe a s přesahem do osobního rozvoje.

Pro získání ještě potvrďte ověření emailu, které vám bude do schránky ihned odesláno. Na emaily se můžete těšit zpravidla 1x týdně. Pokud narazím na zajímavou tvorbu někoho dalšího, rád dám o jeho práci vědět. Pokud už nebudete chtít email newslettery dále dostávat, kdykoli můžete odhlásit a tento souhlas odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé kampani.

Více o našich zásadách zpracování osobních údajů zde.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů